Skip to main content

Utvelgelse av kvalitetshoteller til vår hotellportefølje

Vi i konferansehoteller.no bygger stein på stein og vokser i rolig fart. Vi har på 2 år doblet antall hoteller i porteføljen og er i dag over 30 medlemshoteller. Vi bruker mye tid på å få rett miks av hoteller i porteføljen. Vi tilpasser produktmiksen til etterspørselen i markedet slik at vi kan tilby det produktet kunden etterspør. Det er viktig for oss at vi har et knippe kvalitetshoteller som utfyller hverandre slik at vi dekker kundenes ulike behov.

Vår utvelgelsesprosess består av en rekke elementer. Her er et lite utvalg: 

  • Kvalitetsstandarder og fasiliteter:

Vi har strenge kvalitetsstandarder for å sikre minnerike kvalitetsopplevelser. Vi velger hoteller med de beste fasilitetene for din konferanse som gode og komfortable konferanselokaler, fokus på mat og drikke, aktivt renhold. Våre hoteller skal også ha topp service med gjestene i fokus, og en god atmosfære, gjerne med sjel og historie. Mange av våre hoteller ligger sentralt plassert, men samtidig nær naturen. 

 

  • Kundeanmeldelser, tilbakemeldinger og egne besøk:

Vi utvikler oss hele tiden og har derfor et aktivt forhold til tilbakemeldinger fra våre gjester. Tilbakemeldinger hjelper oss til å bli bedre og å få innsikt i gjesteopplevelsen og behovene til kundene våre. Teamet vårt gjennomfører også grundige vurderinger, gjennom egne besøk, for å vurdere hotellenes fasiliteter, samt om de oppfyller vår kvalitetsstandard. Dette gir oss muligheten til personlig å oppleve hvert hotell og sikre at de møter våre kvalitetsstandarder.

 

  • Komplementært produkt med rett miks av hoteller: 

Samtidig som vi er opptatt av kvalitet må vi også sørge for å ha en miks som dekker kundenes behov. Det betyr at vi må ha ulike hoteller på forskjellige lokasjoner med gjestefokus, atmosfære, gode konferansefasiliteter, godt renhold og fokus på mat og drikke. 

 

Alt dette er med på å hjelpe oss i utvalgsprosessen. Vi vokser videre med 5-10 hoteller i året som skal komplimentere de eksisterende hotellene i de ulike markedssegmentene.