Skip to main content

Best Western Plus Oslo Airport Hotel

Book din neste konferanse eller kick-off på Best Western Airport Hotel

Enten dere trenger et sted for fokusert arbeid eller morsomme aktiviteter, er vi stedet for dere. Vi skreddersyr et opplegg, nøye tilpasset deres behov, og håndterer alt fra individuelle aktiviteter til omfattende arrangementer - inkludert overnatting og måltider. Vi kan ha mange konferanserom, hotellrom og hyggelige fellesområder for sosialt samvær der du og dine gjester kan boltre dere i moderne og lyse omgivelser.

5 gode grunner till å legge heldagsmøte til Best Western Oslo Airport

Å arrangere et vellykket heldagsmøte som ledersamling eller workshop krever god planlegging - og ikke minst det rette stedet. Best Western Plus Oslo Airport tilbyr en rekke fordeler som gjør det til et utmerket valg for ditt neste møte. Her er 5 gode grunner til å velge oss:

1. Strategisk beliggenhet for enkel tilgjengelighet:

  • Nærhet til Oslo Lufthavn: Best Western ligger rett ved Gardermoen og hotellet er lett tilgjengelig for deltakere fra hele landet og internasjonalt. Dette sparer både tid og reisekostnader.
  • God infrastruktur: Flytoget, buss, rikelig med parkeringsplasser og lademuligheter gjør det enkelt å komme seg til og fra hotellet, uansett transportmiddel.

2. Fleksible møterom med moderne fasiliteter:

  • Varierte møterom: Hotellet har ni møterom i ulike størrelser, med kapasitet fra 2 til 220 personer. Alle møterommene har godt naturlig lys, med gulv til tak vinduer og ligger på samme plan rett ved resepsjonen, restauranten og et minglerom.
  • Moderne utstyr: Dere kan velge mellom en rekke ulike utstyrsoppsett; projektor, lerret, lydanlegg. Det er også tilrettelagt for hybridmøter og streaming. Alle møterommene har selvsagt hurtig WiFi, whiteboard og penn og papir. 

3. Komfortable omgivelser og god service:

  • Behagelig atmosfære: Hotellets avslappede og hyggelige atmosfære gir det lille ekstra til oppholdet. Hvis været tillater det, kan møtedagen avsluttes i kveldssol på uteplassen mot vest.
  • Dedikert personale: Vårt erfarne personale står klare til å hjelpe deg med alt du trenger for å sikre et vellykket arrangement fra start til slutt.

4. Kulinariske opplevelser:

  • Restaurant og bar: Hotellets restaurant tilbyr nydelig nordisk mat basert på lokale råvarer og har plass til 160 sittende gjester. Her kan dere få servert alt fra earlybird frokost fra 04.00, via frokostbuffè, lunsj og pausemat i løpet av møtedagen til à la carte på kvelden. Baren er åpen døgnet rundt og har et rikt utvalg av kaffe, te og andre drikkevarer, samt snacks.
  • Skreddersydde menyer: Hotellet tilbyr også skreddersydde menyer for lunsj og pausemat, tilpasset deres behov og preferanser.
  • Chambre Séparée: I tilknytning til restauranten har vi også to separate rom, hvor dere kan få alle måltider servert. Portabel tv gir dere mulighet for fremvisninger mens dere nyter måltidene.

 

Kontaktinformasjon

  • Adresse
    Ravinevegen 11, 2060 Gardermoen

Kapasitet

  • Antall rom
    201
  • Spiseplass
    160
  • Antall plenumsaler
    6
  • Antall grupperom
    3
  • Møtekapasitet kino
    220
  • Møtekapasitet klasse
    160
  • Handicapvennlig
    Ja
Send forespørsel

Konferansehoteller.no består av unike hoteller med særpreg som standard. Det som er felles for alle hotellene, er at de tilbyr gjestene noe helt spesielt utover effektive konferanser. Hotellenes beliggenhet – på et nes, ved en fjord, skog eller i en eplehage – gir en annerledes konferanse med rom for naturopplevelser og rekreasjon langt unna fly- og motorstøy. Ønsker du by- og shoppingpreg kan vi tilby det også. Uansett vil du se et tre.