Spesialtilbud på konferanseopphold

Book din neste samling nå!

TBE_klekkenhotel-52
Klækken Hotell

Høst- og vintertilbud

 

Vi tilbyr gode priser på konferanse på utvalgte datoer i
oktober, november og desember

 

Høsten og vinteren er en flott tid for kurs og konferanser! Grip sjansen i dag og book din konferanse til en super pris!

Konferansepakken inneholder følgende:

Lyse og trivelige møtelokaler med standard teknisk utstyr og projektor
Kursvert med god teknisk kunnskap
Kaffe, te og isvann i pauselokalene
To retters lunsj begge dager
Kveldens tre retters meny tilberedt på lokale råvarer i eget lokale
Overnatting og en deilig frokost
Trådløst bredbånd til fri disposisjon på hele hotellet
Fri tilgang til vår badepaviljong
Gratis parkering og ladestasjoner for El-bil
Rikholdig aktivitetstilbud, les mer her.
Askeladden flybuss stopper rett utenfor hotellet

Periodene vi har gode tilbud på kurspakker er følgende:

Utvalgte datoer i oktober, november og desember.
Konferansepakke per person per døgn kr. 1990,-

*Gjelder nye bestillinger*

Velkommen skal dere være til et produktivt møte og en hyggelig opplevelse på Klækken Hotell!


Du kan se mer info på hotellet her.



DJI_0058
Voksenåsen Hotell

Velkommen tilbake!

Vi åpnet 1. august, og starter høsten med et spesiallaget tilbud til alle gjester som bestiller gjennom konferansehoteller.no

Vår plassering 501 meter over havet, med panoramautsikt over Oslo og Oslofjorden fra vår store terrasse, er den perfekte rammen for høstens konferanse. Hele Nordmarka med blåmerkede stier, frisk luft og luftige møterom venter på dere.

Vi tilbyr 2 dagers konferanse (lunsj til lunsj) til 2.430,- alle ukedager hele høsten 2020 (ordinærpris kr. 3180,-).

Prisen inkluderer overnatting i enkeltrom med frokost, møterom med standard teknisk utstyr, lunsj begge dager  Voksenåsen egen «lunsjboks» bestående av deilig salat og dagens sandwich med kake til dessert, Kjøkkensjefens 3-retters middag med sesongens friske grønnsaker og så mye kaffe/te og varm sjokolade dere ønsker i pausene. 

Gjelder alle møter og konferanser som blir bestilt før 31 oktober og holdt innen 31 desember 2020

Velkommen til oss.


Du kan se mer info på hotellet her.





utsiktsem
Sem Gjestegård

I år har Sem Gjestegård 25 års jubileum som hotell, og det vil vi feire med å gi gjestene våre jubileumspriser på utvalgte dager.

Kurs/konferanse helpensjon

Konferansepakken inneholder:

Møterom tilpasset antallet

Trådløst nettverk på hele hotellet

Kaffe og te på buffet hele dagen

Deilig lunsj

Dagens 3-retters middag

Overnatting i enkeltrom med frokost

Gratis parkering

 

Lunsj til lunsj konferanse

Konferansepakken inneholder:

Møterom tilpasset antallet, begge dagene.

Trådløst nettverk på hele hotellet

Kaffe og te på buffet hele dagen

Deilig lunsj

Dagens 3-retters middag

Overnatting i enkeltrom med frokost

Deilig lunsj dag to

Gratis parkering


Du kan se mer info på hotellet her.



sund7
Sundvolden Hotel

Vi har mange grupper som holder Sundvolden Konferansen her hos oss.
Nå kan du enkelt booke Sundvolden Konferansen til kun Kr. 2585,- (Fullpris kr. 2995,-) per person på utvalgte datoer i november og desember.
Pakken inneholder en lunsj til lunsj konferanse.
Dag 1: romslig møterom med teknisk utstyr, hjemmelaget deilig lunsj, kaffepauser med snacks, hjemmelaget 3-retters middag og overnatting i enkeltrom.
Dag 2: frokost, romslig møterom med teknisk utstyr, hjemmelaget deilig lunsj og kaffepauser med snacks.
Book Sundvoldenkonferansen i dag - og vi ivaretar og planlegger konferansen for gruppen.

Velkommen hit til oss!


Du kan se mer info på hotellet her.



3
Gardermoen Airport Hotel

Vi ønsker deg velkommen til Gardermoen Airport Hotel,
kanskje det triveligste hotellet på Gardermoen!

-med kort avstand til Oslo Lufthavn!

Hos oss vil du oppleve personlig service, våre kursverter er hjertelig tilstede og vårt kjøkken er opptatt av god og smakfull mat, både ved hovedmåltider og ved pauser.

Alle våre møterom ligger i 1 etg, med masse dagslys i alle lokaler og umiddelbar nærhet til alle våre avdelinger som ligger på ett og samme plan.

For konferanser som gjennomføres innen 31. desember hos oss, kan du bestille vår Triveselpakke- som inkluderer;
*ekstra frokost ved konferanser over 2 dager (forutsatt møtestart før kl. 09:30)
*en pausemat pr dag
*en hyggelig oppmerksomhet før middag.
Kun kr 2320,- per person. (Fullpris kr 2725,-)
Gratis parkering!
Hos oss trenger du ikke bekymre deg for parkering, da vi tilbyr gratis parkering for alle våre hotell/konferansegjester.

Vår beliggenhet er 6 minutter fra flyplassen, og vi har shuttlebuss som går hvert 20. minutt.
For våre gjester som må reise tidlig, eller ønsker en frokost før en tidlig treningsøkt,
så serverer vi også «early bird-frokost» fra kl. 04:00.

Vi er her for deg,
Velkommen til oss


Du kan se mer info på hotellet her.



IMG_4978Covid 1
Vi tar Covid-19 på alvor

For deg som gjest betyr det at vi:

  • Praktiserer god håndhygiene med hyppig håndvask og bruk av håndsprit.
  • Rengjør regelmessig fellesområder og kontaktflater som ofte berøres.
  • Holder minst 1 meter avstand til hverandre.
  • Informerer deg om smitteverntiltak muntlig og gjennom informasjonsplakater og merking.
  • Holder oss hjemme om vi føler oss syke.
  • Rommene vaskes grundig mellom hver gjest. Det brukes effektive kjemikalier som er snille mot mennesker og natur.
  • Rengjøringspersonalet er ekstra nøye med å tørke av dørhåndtak, vaskekraner, fjernkontroller, fønere og øvrige håndtak og berøringsoverflater som lysbrytere og annen elektronikk.
  • Glass og håndklær byttes alltid med nye, uavhengig om de er brukt eller ikke.
  • Renholdspersonalet bruker et sett med engangshansker og et sett med kluter per rom.
  • Ved stor sannsynlighet for at en gjest med covid-19 har oppholdt seg på hotellrommet, eller ved bekreftet smittetilfelle, gjennomføres smittevask av hotellrom og andre områder hvor gjesten oppgir å ha oppholdt seg. Alle tekstiler, sengetøy og puter vaskes.
  • Vi har tilpasset den tradisjonelle buffetserveringen. Kaffe-, te- og juicemaskinene ses over med jevne mellomrom mens frokosten er åpen, og desinfiseres med sprit. Serveringsfat, skjeer og lignende byttes regelmessig ut av personalet. 
  • Det skal ikke være kødannelse inn til eller i restauranten/frokostsalen. Ved behov vil gulvene være merket med 1-meters markører.
  • Håndsprit er tilgjengelig ved inngangen og på utvalgte plasser i lokalet.
  • Utsatte områder og kontaktflater rengjøres 1-2 ganger per time under drift. 
  • Spesielt utsatte overflater som f.eks. betalingsterminaler og menyer blir tørket av mellom gjester.
  • All bestilling og servering skjer ved bordet, med unntak av frokost.
  • Bord og stoler plasseres slik at gjester kan holde 1 meters avstand .
  • Serveringspersonell bruker engangshansker ved servering.
  • Kontaktflater på bord og stoler rengjøres etter hver gjestegruppe.

 

Før konferansen:

  • Størrelsen på lokalet og regelen om 1 meter avstand mellom deltagere avgjør hvor mange deltagere konferansen kan ha. Mange av våre hoteller har muligheten til å ta i bruk flere rom og ha videooverføring.
  • Bestiller må ha oversikt over møtedeltakere med navn og kontaktinfo og dele dette med hotellet. Dette gjøres for å sørge for at rådene om avstand kan etterfølges og som et verktøy for eventuell smittesporing i etterkant.
  • Som en del av rengjøringsrutinene før konferansen begynner, desinfiseres kontaktflater på bord, stoler og dørhåndtak. 

 

Under konferansen:

  • Håndsprit er tilgjengelig ved inngangen og inne i lokalet.
  • Det vil være informasjonsplakater om smitteverntiltak med bl.a. oppfordring om å holde minst 1 meter avstand.
  • Bord eller stoler vil stå fra hverandre med minst 1 meters avstand.
  • Utsatte områder/overflater vil tørkes av regelmessig under konferansen.
  • Vi er ekstra nøye med f.eks. teknisk utstyr, kaffemaskiner, dørhåndtak eller andre kontaktflater som er hyppig i bruk.
  • All servering av mat i eller utenfor konferanselokalet følger myndighetenes gjeldende føringer om hygiene og om å holde avstand. Dette betyr at mat enten serveres på tallerken eller i porsjonspakninger.

 


Du kan se mer info på hotellet her.